۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۲۱:۱۴

رهی عنوان کرد:

اهتمام به خدمتگزاری انگیزه اصلی همه دولت ها/شهرستان شدن شهميرزاد و بسطام بايد از مسير قانوني خود ابلاغ شود

اهتمام به خدمتگزاری انگیزه اصلی همه دولت ها/شهرستان شدن شهميرزاد و بسطام بايد از مسير قانوني خود ابلاغ شود

سمنان – خبرگزاری مهر: استاندار سمنان اهتمام برای خدمتگزاری به مردم را انگیزه اصلی همه دولت ها در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: اعتماد مردم ایران بزرگترین سرمایه ای است که خدمتگزاران و دولتمردان از آن بهره می برند و باید با تمام توان این اعتماد را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس رهی عصر چهارشنبه در نشست خبري خود به مناسبت هفته دولت با خبرنگاران در محل استانداری سمنان ضمن اشاره به اینکه  دوم تا نهم شهريور ماه به مناسبت بزرگداشت مقام شهيدان رجايي و باهنر هفته دولت نامگذاري شده افزود: محرومیت زدایی، سفرهاي استاني، ارتقاي مناطق محروم و كمتر توسعه يافته و ايجاد زيرساختها در زمينه‌هاي مختلف را از ويژگي هاي دولت نهم و دهم بود.

وی با تاکید بر اینکه  شش واحد صنعتي در استان سمنان در راستای تحقق شعار حماسه اقتصادی با اعتباری معادل پنج ميليارد ريال در هفته دولت به بهره برداری می رسد خاطر نشان کرد: امسال ۲۷۳ پروژه طی این هفته در بخش هاي مختلف با اعتباري بالغ بر يك هزار و ۵۱۱ ميليارد و ۶۲۰ ميليون ريال در استان افتتاح خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان سمنان همچنین افتتاح ۲۳ پروژه جهادكشاورزي با اعتبار ۲۵ ميليارد و ۸۷۰ ميليون ريال را یکی دیگر از دستاوردهای مهم در تحقق حماسه اقتصادی دانست و عنوان کرد: ۱۱ پروژه در بخش تعاون، كار و رفاه اجتماعي با اعتبار سه ميليارد و ۴۵۰ ميليون ريال نیز در این هفته به بهره برداری خواهد رسید.

رهی در ادامه، پروژه های افتتاحی در شهرستان های سمنان و سرخه را ۲۶ پروژه با اعتبار ۱۳۴ ميليارد و ۴۰۰ ميليون ريال عنوان و تصریح کرد: در شاهرود  ۴۷ پروژه با ۱۳۹ ميليارد و ۲۳۰ ميليون ريال و دامغان ۵۰ پروژه با اعتبار ۱۳۰ ميليارد و ۴۱۰ ميليون ريال افتتاح می شوند.

وی اذغان داشت: شهرستان های گرمسار با  ۴۲ پروژه به اعتبار ۱۲۶ ميليارد و ۲۰۰ ميليون ريال، ميامي با ۲۳ پروژه به اعتبار ۱۲۳ ميليارد و ۲۳۰ ميليون ريال و آرادان با ۱۱ پروژه به اعتبار هفت ميليارد و ۶۳۰ ميليون ريال نیز در این هفته شاهد تحولی شگرف در منطقه خود خواهند بود.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه يك هزار و ۵۰۷ واحد مسكوني پروژه مسكن مهر در قالب ۱۱ پروژه آماده تحويل به متقاضیان است ابراز داشت: از ۳۳ پروژه  مهرماندگار نیز حدود ۱۲ پروژه افتتاح شده و بقيه نيز در حال پيشرفت است.

رهی در پایان با تاکید بر این که شهرستان شدن شهميرزاد و بسطام در دولت دهم مصوب شد ولی مصوبه بايد از مسير قانوني خود ابلاغ شود تا به مرحله اجرا درآيد، در مورد برخی پروژه ها مانند استاديوم ۱۵ هزارنفري و بيمارستان كوثر سمنان، انتقال آب درياي خزر به اين استان سمنان توضیحاتی به خبرنگاران ارائه کرد.

کد خبر 2120437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha